پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بـــازی های اندروید
نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392
بازدید : 560
نویسنده : مهدی سوداگر

در بازی زیبای Siege Hero به سرکوب قلعه دشمنان و دزدان بپردازید و با پرتاب سنگ، آتش و وسایل دیگر، یافتن نقاط ضعف، غارت گنجینه ها و نجات روستاییان بی گناه و دریافت مدال طلا در طول مراحل خود را به یک قهرمان محبوب در میان مردمان خود مبدل کنید.ورژن جدید دارای مراحل جدید می باشد که به طور کل با داشتن بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای نصب این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

 

Siege Hero بازی سرگرم کننده قهرمان محاصره Siege Hero 1.0.2

 

 

 

password بازی سرگرم کننده قهرمان محاصره Siege Hero 1.0.2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده قهرمان محاصره Siege Hero 1.0.2 لینک دانلود – ۱۴.۱ مگابایت | لینک کمکی

 

 ین بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Urban Tank Battle دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید

 

password دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید لینک دانلود – 40 مگابایت | لینک کمکی

  

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Lara Croft: Guardian of Light را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی ماجراجویی در جنگل های آمریکا اتفاق می افتد که باید آیینه ای که هر کس با داشتن آن می تواند آینده جهان را رقم بزند را پیدا کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱.۵ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Lara Croft Guardian of Light بازی بی نظیر Lara Croft: Guardian of Light 1.2.284920   اندروید

 

 

 

password بازی بی نظیر Lara Croft: Guardian of Light 1.2.284920   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی بی نظیر Lara Croft: Guardian of Light 1.2.284920   اندروید لینک دانلود – 309 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 

 این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می باید به سمت گروگان گیرها تیراندازی کنید و آن ها را به سلاح های فوق العاده ای که در اختیار دارید از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Major Mayhem بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0   اندروید

 

 

 

password بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0   اندروید لینک دانلود – 25.2 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

password بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید لینک دانلود به همراه دیتای بازی – 792 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 بازی Trial Xtreme 3 نسخه ای جدید از بازی موتور سواری می باشد که در این بازی می بایست با کنترل صحیح موتور ، آن را از موانع سخت عبور دهید . این بازی با بیش از ۴۰ میلیون دانلود یکی از محبوب ترین بازی های موجود در سبک موتور سواری می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن به همراه مراحلی جدید و سخت تر برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲.۱ و بالاتر هستید .

 

Trial Xtreme 3 بازی سرگرم کننده موتورسواری Trial Xtreme 3 v4.5 Full   آندروید

 

 

 

password بازی سرگرم کننده موتورسواری Trial Xtreme 3 v4.5 Full   آندروید پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده موتورسواری Trial Xtreme 3 v4.5 Full   آندرویدلینک دانلود – 46.6 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4 یک بازی اکشن و دوبعدی برای سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با بیش از ۴۰ سلاح مختلف از جمله تپانچه، تفنگ دستی، تفنگ تک تیرانداز ، نارنجک و بسیاری دیگر از سلاح ها به جنگ دشمنان بروید. شنیدن فریادهای دشمنان که به آن ها تیراندازی می کنید قطعاً شیرین خواهد بود !

 

Appsomniacs LLC Doodle Army بازی زیبا و اکشن Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4   آندروید

 

 

 

password بازی زیبا و اکشن Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4   آندروید پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و اکشن Appsomniacs LLC Doodle Army v1.4   آندرویدلینک دانلود – 18.6 مگابایت | لینک کمکی

 

  

Total Recall عنوان یک بازی شوتر (اول شخص) و اکشن برای سیستم عامل آندروید می باشد . کارگری به نام “داگلاس” پس از مراجعه به شرکت « ریکال » احساس می کند که جاسوس است و به خودش مشکوک می شود. شرکت “ریکال” خاطرات افراد را با خاطرات جدید عوض می کند و برای آنها گذشته ای می آفریند که دوست داشتند داشته باشند. اما تعویض خاطرات “داگلاس” درست پیش نمی رود و پای او به ماجرا های عجیب و غریبی باز می شود. ماموریت های بازی به صورت ۳D و واقع گرایانه از روی فیلم برداشته شده اند . در ادامه می توانید این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

Total Recall دانلود بازی شوتر Total Recall v1.2.8   آندروید

 

 

 

password دانلود بازی شوتر Total Recall v1.2.8   آندروید پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی شوتر Total Recall v1.2.8   آندرویدلینک دانلود + Date بازی – 95.5 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

password بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۶ مگابایت | لینک کمکی

download بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندروید لینک دانلود دیتا – ۹۹ مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 

 

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

 

password بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید لینک دانلود فایل نصب – 38.6 مگابایت | لینک کمکی

download بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید لینک دانلود دیتا – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

 

 

 بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی بیش ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. 

 

 

password بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

download بازی محبوب و سرگرم کننده  BADLAND 1.7   اندروید لینک دانلود دیتا – ۱۴۰ مگابایت

 

  

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

 

password بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   اندروید لینک دانلود فایل نصب – 7 مگابایت | لینک کمکی

download بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   اندروید لینک دانلود دیتا – 649 مگابایت | لینک کمکی

  

 

 

 

 

 

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای موبایل‌ها و تبلت‌ها خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. آزادی عمل شما در San Andreas و همچنین محیط وسیع آن، می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند.

 

 

password بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۱ مگابایت | لینک کمکی

 

download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت اول – ۱۰۰۰ مگابایت | لینک کمکی

download بازی محبوب Grand Theft Auto: San Andreas 1.02   اندروید لینک دانلود دیتا – قسمت دوم – ۶۶۴ مگابایت | لینک کمکی



:: برچسب‌ها: بـــازی های اندروید بازی جدید , گیم , اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: